Algemene voorwaarden SpinPC

ALGEMENE VOORWAARDEN 2024.

SPINPC

KvK-nummer: 08179552

– Klachtenregeling
– Hardware/Software
– Persoonlijke gegevens / Privacy
– Betalingen
– Offertes
– Bedragen
– Website
– Aansprakelijkheid

Klachtenregeling:

Heeft u klachten over een personeelslid, onze diensten, tarieven of wilt u iets melden met betrekking tot een specifiek onderwerp, dit kan bij SpinPC

– De klacht moet uitvoerig en duidelijk omschreven worden binnen een termijn van 4 weken nadat dit probleem of melding is geconstateerd. Er wordt geacht de klacht middels e-mail naar info@spinpc.nl te versturen.

– De klacht/probleem zal binnen 14 werkdagen, gerekend na datum van binnenkomst, beantwoord worden. Mochten wij langer de tijd nodig hebben om de klacht te behandelen zal de consument via e-mail / schriftelijk hiervan op de hoogte worden gesteld.

– Mocht de klacht niet onderling opgelost kunnen worden, ontstaat er een geschil, deze valt onder de geschillenregeling. SpinPC streeft er naar dit niet zover te laten, maar samen met de consument tot een passende oplossing te komen.

Hardware/Software:

SpinPC levert zowel hardware als software aan de klanten. Defecte hardware of foutieve software komt helaas wel eens voor.

– Wij controleren ten alle tijden alle hardware die geleverd worden bij ons bedrijf voordat deze overgebracht wordt naar de klant/consument. SpinPC is niet verantwoordelijk voor eventuele hardware gerelateerde problemen die zich na een periode van 4 weken mogelijk voor doen. Tegen het standaard uur tarief zullen we het probleem oppakken en proberen op te lossen.

– Software o.a windows 11 besturingssystemen (etc etc)

Persoonlijke gegevens / Privacy:

SpinPC staat bekend om discretie. Uw persoonsgegevens zijn daarom ook niet toegankelijk voor externe partijen of cybercriminaliteit (dit laatstgenoemde blijft altijd een mogelijk risico).

– Uw persoonsgegevens staan versleuteld & veilig op een externe server binnen ons bedrijf
– Er zijn back-ups van uw wachtwoorden en gebruikersnamen voor het geval u deze nodig bent.
– Wij raden altijd aan om regelmatig uw wachtwoorden te wijzigen.
– Voelt u zich niet comfortabel met informatie die door u in het verleden verstrekt is aan ons, dan kan u dit schriftelijk melden via info@spinpc.nl dan komen wij samen tot een passende oplossing zoals bijv. het vernietigen van uw persoonsgegevens.
– SpinPC stelt uw persoonlijke gegevens nooit aan derden beschikbaar.
– SpinPC is niet verantwoordelijk voor de persoonsgegevens van klanten die deze zelf ondoordacht / onvoorzichtig verstrekken aan andere. Dit is op eigen risico.

Betalingen:

Wij werken op basis van facturatie en wederzijds vertrouwen. Ook heeft SpinPC contracten met consumenten. Dit zijn periodieke of jaarlijkse facturen.

– Facturen dienen in 1 keer voldaan te worden. Mocht dit echt niet lukken dient u voor het afnemen van onze diensten kenbaar te maken via de e-mail dat u het factuur niet in 1 keer kunt voldoen. Wij zullen dan samen tot een passende oplossing komen.

Kiest u er voor om de factuur in een termijn van 2 keer te betalen dient de eerste betaling 60% van het totale bedrag te zijn. SpinPC hanteert de wettelijke betaaltermijnen.
Wanneer een factuur betaald is en deze bijgeschreven is op de rekening zal u via de e-mail een betalingsbevestiging ontvangen van ons.

Offertes:
– Wanneer u een offerte van ons ontvangt zult op de offerte vermeld zien staan dat onderdelen / producten bij akkoord vooraf voldaan dienen te worden. Indien wij het nodig achten zullen wij de klant ook middels e-mail er extra op attenderen.
Mocht u niet akkoord gaan met de offerte vanwege het vooraf betalen kunnen wij als bedrijf helaas niet onze diensten verlenen.
Wanneer de offerte geaccepteerd is zal deze omgezet worden naar een factuur en via de e-mail verstuurd worden. De verdere afhandeling van de klus/dienst kan middels e-mail of telefoon afgewerkt worden.

Bedragen:
Mocht u een factuur hebben ontvangen van ons en het bedrag klopt volgens u niet dan kunt u dat kenbaar maken via de e-mail (info@spinpc.nl) Wij zullen samen naar een passende oplossing zoeken.

Heeft u meer geld overgemaakt dan het bedrag dat op de factuur vermeld staat? U kan ons via de telefoon of e-mail benaderen, samen zullen wij tot een goede oplossing komen. Dit kan middels verrekening of “tegoed”.
– Heeft u te weinig geld overgemaakt? Wij zullen via ons boekhoud software een melding ontvangen, de betaling kan niet gekoppeld worden aan het factuur. Wij zullen contact met u opnemen en samen tot een passende oplossing komen. U ontvangt hier ook een bevestiging van in de e-mail. SpinPC is niet aansprakelijk voor foutief overgemaakte bedragen. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.

Voor telefonische consulten / adviezen / gesprekken worden kosten in rekening gebracht.
Deze kosten bedragen; €0,92 per minuut *exclusief BTW. 

Website:

Zodra u gebruikt maakt van onze website: www.spinpc.nl dan wordt de mogelijkheid geboden om akkoord te gaan met cookies. SpinPC verzamelt deze alleen om een goed inzicht te hebben in de klanten. De gegevens worden bijgehouden en opgeslagen op een veilige server. Zo kan SpinPC zijn diensten eventueel aanpassen, afstemmen en/of verbeteren.
U kunt er ook voor kiezen om cookies te weigeren / uit te zetten. Houdt er dan rekening mee dat mogelijk sommige functies van de website niet goed functioneren.

Copyright:

SpinPC verleent geen toestemming van het kopiëren en / of gebruiken van onze diensten onder een andere naam / identiteit.
Beeldmateriaal van de website mag niet gekopieerd worden. Alle rechten zijn voorbehouden aan SpinPC.
Alle informatie die op de website staat zijn uitsluitend bedoeld voor het informeren en educatie.
Alle nieuws artikelen die op spinpc.nl vermeld staan hebben de verplichte bronvermelding in het artikel. SpinPC zal altijd middels bronvermelding werken.
Door contact of een afspraak te maken bij SpinPC gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

Aansprakelijkheid:

SpinPC kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verlies van data (bestanden, media). U als consument / klant bent de eind verantwoordelijke voor het behoudt van uw data. SpinPC biedt alleen extra mogelijkheden om data veilig te stellen.
SpinPC kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade / vernieling van uw hardware door u of een derde partij.
SpinPC kan niet aansprakelijk worden gesteld voor producten die beschadigd worden geleverd bij SpinPC door koeriersdiensten. Dit is op eigen risico. SpinPC maakt hoofdzakelijk gebruik van PostNL en probeert andere koeriersdiensten te vermijden.
Mocht u handelingen verrichten aan uw hardware of software en is dat mis gegaan, of zijn er dingen in dat proces verloren gegaan is SpinPC niet aansprakelijk voor de werkzaamheden die verricht moeten worden om het probleem op te lossen of in goede banen te begeleiden. LET OP: De kosten hiervan vallen ook buiten alle abonnement vormen van SpinPC die u mogelijk heeft afgesloten.
Alle afspraken die zijn of worden gemaakt bij SpinPC, worden via de e-mail officieel bevestigd. SpinPC is niet aansprakelijk wanneer afspraken alleen mondeling of via tekst bericht gemaakt worden. Wanneer er een geschil ontstaat na het maken van een mondelinge of tekst bericht afspraak kan SpinPC niet aansprakelijk worden gesteld.
Wilt u een afspraak maken met SpinPC dan zijn wij te bereiken op werkdagen van 09:00 uur t/m 18:00 uur. Verstuurd u na sluitingstijd nog een bericht via WhatsApp zijn wij niet aansprakelijk/verantwoordelijk voor de mogelijkheid dat er geen terugkoppeling komt. Wij raden u altijd aan om te bellen of een e-mail te versturen.

SpinPC

Boomsluiters 29
8334MZ Tuk

Telefoon: +316 107 666 99
E-mail: info@spinpc.nl
KvK Nummer: 08179552

Openingstijden

Maandag     09:00 – 18:00
Dinsdag        09:00 – 18:00
Woensdag   09:00 – 18:00
Donderdag  09:00 – 18:00
Vrijdag          09:00 – 18:00

Teamviewer Quick Support